Bo I™

Social och digital kommunikation ger platsen mer styrka

Utveckling och försäljning av bostäder handlar om mycket mer än
hur lägenheten ser ut. Långt viktigare är de emotionella värdena.
Det är förväntningar på och förhoppningar om framtiden, om
upplevelser och om livet. Det skapar utmaningar för byggherrar
och kommuner.
  • Bo I™
  • Hus & Hem
  • ICA Kuriren
  • Residence
  • Vi i Villa

Property People har lång erfarenhet av och djup kunskap om platsutveckling och platsmarknadsföring. Vi kan ge målgruppen en nyanserad bild av vad en plats är tänkt att vara. Vi framhåller flera besöksperspektiv, exempelvis genom att ge en inblick i hur det kommer att vara att bo och jobba på platsen.

Bo I™

Bo I™ är samlingsnamnet för våra digitala kanaler som ger byggherrar och kommuner en positiv lokal förankring och en egen marknadsföringskanal. Bo I™ förmedlar er bild av hur byggprojeketet kommer att utvecklas och besökaren får sin upplevelse av platsen redan innan första spadtaget.

Med en räckvidd på 750 000 per månad

Och totalt 45 000 följare

0
Bo i Norrtälje
Antal följare, Facebook
0
Bo i Väsjön
Antal följare, Facebook
0
Bo i Täby
Antal följare, Facebook
0
Bo i Uppsala
Antal följare, Facebook

Bo I™ = Native annonsering

Följare i rätt målgrupp för dig

Med Bo I™ jobbar vi till väldigt stor del med native – redaktionell annonsering. Vi använder oss av ditt befintliga material (eller hjälper dig ta fram nytt) och utformar nya inlägg utifrån det. Sedan utnyttjar vi våra kanaler med mängder av följare som har visat sig intresserade av nya bostäder i sitt närområde.

Högre trovärdighet och clickrate!

Visste du att nativeannonsering läses 50 % fler gånger än en banner? Vi tror att det är en av anledningarna till att projekten i våra Bo I-kanaler har en mycket högre clickrate än de i byggherrens egna kanaler.

Vem vill inte ha mer trovärdiga budskap och en bättre genomslagskraft i sina kampanjer?

Sagt om redaktionell annonsering

Det är dubbelt så effektivt att låta en publisher köpa räckvidd från dess Facebooksida än att göra motsvarande med sin egen varumärkes- eller företagssida.

Marketingland

32% delar hellre en native annons (jmfr 19%)

Forbes

Native annonsering upplevs mer relevant för besökaren.

Hubspot

Våra Bo I™-kanaler

Här ser du de Bo I™- kanaler som vi utvecklat och driver
mob_boinorrtalje.png
mob_nacka_800x-1.png
1mob_boitaby.png
1mob_boivasjon.png
1mob_boiuppsala.png
mob_barkarby_800x-1.png
1mob_boiupplandsvasby.png
1mob_boivallentuna.png
1mob_boisundbyberg.png
1mob_boisollentuna.png
1mob_boisolna.png
1mob_boiroslagsnasby.png
mob_tullinge-tumba_800x.png
mob_huddinge_800x-1.png
1mob_boirimbo.png
mob_haninge_800x-1.png
Vi har sammanställt antalet följare, räckvidd med mera för våra alla våra kanaler.

Mer info om alla Bo I-kanaler?

Vilken plats vill du synas på?

Vi är alltid intresserade av nya samarbeten på platser där vi finns! Eller varför inte börja marknadsföra ytterligare en plats?

Några av våra kunder

Här är ett aktuellt urval av våra kunder
Bo Klok
Glommen Lindberg
JM
Lindbäcks
Riksbyggen
Serneke